الخميس، 8 أغسطس 2013

26- هتوحشني



رمضان انتا هتوحشني اوي :(
هتوحشني نفسي وانا بسابقها عشان اختم القرآن قبل ادان مغرب آخر يوم
هيوحشني ارهاقي وانا بعمل مواعين الفطار عشان ببقى تقلت في الأكل
هتوحشني مجاهدة نفسي عشان اصلي التراويح والتهجد كاملين
هيوحشني برنامج خواطر
هتوحشني لمتنا عالفطا والسحور بنكهة خناقات سياسية مريرة
هيوحشني كسلي انا وماما عن النزول في اي مكان و أي حتة بعد الفطار
هيوحشني اليوم وربع الي قعدتهم مع تيتا وجدو
هتوحشني أصوات الجوامع وقت صلاة التهجد
هتوحشني الايام الاولانية بتاعت رمضان الي كلها بهجة وجمال وأكل شديد
احنا مدناش رمضان حقه السنة دي .. اتلهينا في السياسة والنيلة وفوق كدا التلزيق والرطوبة عشان كدا كمان رمضان قرر انه هيسرق مننا يوم ويبقى بدل 30 يوم .. 29 يوم بس ..
لكن الحمد لله وانا على عكس كتير من الناس ليلة العيد دي ببقى زعلانة ان رمضان خلص اكتر مما بكون فرحانة ان العيد جه ..
ومع ذلك عيدكم بيضحك .. واللهم بلغنا رمضان القادم سالمين غير فاقدين ولا مفقودين والشعب المصري في سلام آمنين :)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق